Just nu..

.. Sitter jag och pluggar på spanska i köket, och äter krabbelurer som jag precis gjort. Så himla gott! (a)

Tittade precis ut genom fönstret, och såg .. SNÖ, SNÖ och ännu mer SNÖ. Visst, jag ska erkänna att jag gillar sån här vinter, på vintern ska det vara snö, men jag är sugen på vår och sommar nu.
Iallafall, så tittade jag upp, och såg att himlen var blå och solen sken, och så såg jag ett flygplan, och då blev jag så himla sugen på att resa till något varmt ställe.. nuuuuuuu.

Thailand tillexempel.. Dit längtar jag tillbaka en aning...

Varma sköna stränder...

Med varmt, skönt, klart vatten...

Kvällarna och nätterna i Bangkok, med massa ljus...

Solnedgångarna vid havet, med god thaimat och sen ett kvällsdopp.

Gud vad skönt det skulle varit. Eller varför inte Sydafrika?

Det klara vattnet...

Alla djur, som t.ex Lejon...

Flodhästar (suddig bild)...

Och giraffer?

Bilderna är lite suddiga (iallafall vissa) och helt oredigerade, men orkade inte sitta och redigera dom.

Jag kan inte säga annat än att JAG VILL TILLBAKA! Gärna nu!



Alla bilderna är fotade av mig, pappa, mamma eller min syster och får INTE kopieras. © på allt!
2010-02-04 - 16:14:49
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0