Ett snabbt kort inlägg..

Jag tänkte bara skriva lite, men tänkte bara skriva lite om dagen först..

Jag tåg tåget till Varberg, och sen så mötte jag Anna där. Vi gick i lite affärer, och sen när vi gick in på ett café för att fika/äta, så satt dom andra tjejerna med där, och det visste jag inte om. Jag blev allt lite chockad, men ni är grymma. <3

Sen åt vi, gick i affärer, och hade det allmänt bra. Tack så jättemycket för presenten (fick ett presentkort som jag köpte svarta jeansleggings för) , och för allt. Dagen var verkligen jättemysig, jag älskar er allihopa!

Nu måste jag lägga mig, ska upp jättetidigt imorgon, om jag orkar, hahaha.. Nej, jag måste, har inget val. Ska till Göteborg horse show, så förmodligen blir det inte något inlägg imon, men på lördag blir det inlägg när jag vaknar.


Sov gott


2010-02-25 - 22:02:59
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0