En snabb, uppdaterad data

Jag uppdaterade min dator idag. Mac är väldigt smidiga att uppdatera, allt sköter sig själv, och nu har jag en snabb dator igen. (den var inte seg innan, men snabbare nu). Laddade ner nya firefox också, och även ett tema. Ska nog inte ha det temat, men tog det bara sålänge! :)

Idag skulle jag dansat, men så kom det massa snö, så Saras mamma ville inte köra, och jag orkade inte ta bussen, för den gick fem minuter efter jag fick reda på det, så det blev ingen dans. Men nästa vecka ska det dansas! ;)

Mamma har lite gäster här, så det blev god mat, snart efterrätt och massa gott! :)

En dålig sak är att jag sitter och pluggar, riktigt tråkigt faktistk, men snart lov ju, bara en dag kvar! SKÖNT! :)

En bättre sak är att jag precis såg att jag fått 40 prenumeranter, hoppas ni vill stanna kvar, och att det kommer många nya! :)

2010-02-18 - 20:39:36
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0