Detaljer på dagens outfit

Tröja Jc, Halsband H&M, Armand (flätat) Ur&Penn, Armband (pärlor) Kicks, klocka ?, Ring ?

Det var alltså lite bilder på detaljer från min 'outfit' idag. Enkel, med ett linne, randig tröja och ett par jeansleggings. till det lite smycken då, som syns på bilden. Ni ser också lite av mina naglar, som jag gjorde förra veckan.

Jag har precis ätit. Innan det hade jag barngympa, och innan det var jag hos tandläkaren. Fick inte bort min tandställning från gommen, men nästa gång ska den bort. Jag fick bort gummibandet från framtänderna, och så fick jag dit fyra fjädrar, så nu har jag ont i munnen! :( Men jag ser det såhär: Jag får fina tänder sen! :D
2010-02-01 - 19:18:02
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0