Längtan till jullovet

Jag längtar riktigt mycket till jullovet nu. Denna veckan har jag suttit och pluggat/gjort en sak till klassen varje kväll i flera, flera timmar, gått och lagt mig sent, och knappt orkar upp på morgonen dagen efter. Imorgon sätts betyget, och jag har fortfarande två saker kvar som måste göras, plus den saken till klassen (ett annonsblad som vi tjänar pengar på, och jag och pappa gör alla annonser).

Nästa vecka är det inte alls lika mycket i skolan. På måndag är det lucia, och på fredag har vi någon idrottsdag, alla 9:or tävlar mot varanda i Innebandy, fotboll och volleyboll. Ska iallafall bli skönt att få några veckor lov.

Nu ska jag fortsätta med plugget och annonsbladet så att jag blir klar med det någon gång, och kan sova gott inatt!

Ska försöka blogga lite mer när jag inte har mer än fullt upp varje dag, så antagligen blir det bättre bloggning från och med helgen, förhoppningsvis! ;)
2010-12-09 - 20:26:10
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0