Just det, bloggen!

Har faktiskt lämnat bloggen helt bakom mig nu i jul, då jag velat umgås med familj och släkt så mycket som möjligt.

Julafton var riktigt bra och precis som en julafton ska vara - vit, bra sällskap, god mat, klappar och allmänt mysig. Började med brunch hos mormor och morfar, efter det fika och paketöppning vid Kalle Ankas jul. På kvällen var vi hos kusinerna med familjen, mormor, morfar, farmor farfar, kusiner+familj och kusinens pojkvän. Kanonbra! Där hade vi också lite paketöppning och även julklappsspel.

Igår hade vi julbord hos farmor och farfar med farfars sida av släkten, även där julklappsspel.

Idag har jag och mamma haft en riktig mysdag i göteborg med massa shopping. Hittade både klännig och skor till nyår, en liten handväska, lite andra kläder och smycken. Kanske kommer upp bilder på det imon eller något sånt.
Jag är riktigt nöjd med denna helgen, och nu väntar en skitbra nyårsafton!

Hoppas ni har haft det lika bra som mig i julen!
2010-12-26 - 20:55:54
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack ska du ha! :-)

2010-12-29 @ 16:38:22
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0