Igår var jag sjukling, idag är jag också sjukling

Jag har åkt på en förkylning.
Inte alls kul, med tanke på att det är sista hela veckan på sommarlovet, och nu har jag bara fyra dagar kvar på sommarlovet. Jag som hade velat spendera dessa sista dagarna med kompisar, och bara gjort massa roliga saker, men istället har jag legat hemma i soffan och snorat och hostat och haft feber. usch!

Jaja, jag ska inte klaga. Är nog på bättringsvägen nu iallafall, så hoppas att det inte är någon långvarig förkylning. :)
Nu vet ni varför jag inte bloggat, för jag sover och tittar på film det mesta av dagarna, och har ingen blogglust alls. 


2010-08-13 - 14:45:33
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0