To do for the day



Okej, när jag skrev "Jag måste tvätta alla saker som ska med till Norge" , så menar jag "Jag måste lägga fram alla kläder så att mamma kan tvätta dom". ^^

Sen mitt rum, det står en extra säng, sen när Sara sov här, och jag har inte tagit bort den, för jag tycker det är så mysigt att ha två sängar ihop, så att det blir som en stor. Men, jag har märkt att den samlar på sig massa saker som egentligen borde hänga i min garderob, - kläder! Och även en massa annat, så nu måste den bort. Sen ligger det lite saker här och var, så nu ska det blir rent och fint igen.


2010-04-08 - 13:53:54
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Cajsa

OKej! kan du inte typ skicka koden eller skriva i ett inlägg med bilder & text.. vill med har det så. :)

2010-04-08 @ 15:28:11
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0