The Sims 3


Hittade lite saker på Gekås iallafall, blandannat Sims 3. (a) Nu tänkte jag nörda mig, så håller på att installerar det nu. Laddar också in bilder från kameran, från kvällen med Linnéa och Anna. :)

Jag lovar att skriva mer senare ikväll, lär vara uppe ett tag till, eftersom vi har påsklov nu, och jag sov i 12 timmar inatt, ;o fattar inte hur jag kunde sova så länge, men det behövdes verkligen!

Laddar upp bilder på lite mer saker från idag, så om ni vill se kan ni kika in lite senare, eller imorgon!
2010-04-01 - 21:32:45
Inköp - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Tilda! älskar din blogg vännen! :) <3

2010-04-01 @ 22:17:16
URL: http://sofiiiebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0