Sol och värme

Det har varit riktigt fint väder hela dagen. Jag la ut en filt och massa kuddar på min balkong, tog med mig täcket, solgladsögon, dator, telefon och pluggsaker och la mig i solen och pluggade. Riktigt skönt, förutom att det blåste lite, men annars var det kanon.

Har fortfarande saker jag måste plugga på, men kom iallafall någon vart, tummen upp på det. Men imorgon så ska jag ta tag i allt, även packning och allt annat, ska snart lägga mig, så att jag orkar upp tidigt imorgon och hinner fixa allt. Känner dock inte någon stress, för jag har redan börjat packa lite smått, och även köpt allt utom baguette och frukt som jag och pappa ska köra in och köpa i den lilla fina staden på förmiddagen imon.

Nu ska jag fixa lite saker, och sen ta och varva ner lite innan jag somnar, och kan sova skönt inatt. :)


Funkade inte att ladda upp bilder , gör det det för er? :/
2010-04-09 - 20:53:52
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0