Posten är seg...

Eller, kanske inte posten, men allt man ska skicka/beställer tar så himla lång tid.
Fast det kanske bara är jag som har otur, vad vet jag. Jag har iallafall väntar på tre saker just nu, en moppehjälm, en klänning till konfirmationen och körkortstillståndet. Det är riktigt segt, har väntat två månader, och när mamma ringde hade dom ju slarvat bort det, så jag fick skicka in nytt, och när vi skulle skicka in det nya så saknades det en lapp, så fick beställa nytt.. Det skickades idag, och jag får varken övningsköra på körskolan eller skriva upp teoriprovet, som jag skulle beställa tid till idag. Jag blir så himla sur!

Jaja, jag hoppas att allt kommer snart, men hjälmen ska komma på fredag, så det hoppas jag på. Även klänningnen ska komma denna eller senast nästa vecka. Jag håller tummarna!



Foto: Jag
2010-04-28 - 20:07:13
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0