Moppehjälm



Åkte in till körskolan idag efter skolan, och satte mig och pluggade. Gjorde tre prov, ett repetition, ett slutprov och ett Mcprov, och fick godkänt på alla, känns faktiskt riktigt bra. Trodde inte jag skulle få godkänt på dom. Ska in imorgon också, efter jag varit hos tandläkaren, och sen ska jag nog beställa tid att göra provet. :)

Efter det så gick jag till mammas nya jobb, för att se hur det såg ut, och sen åkte jag, mamma och pappa och tittade på en moppehjälm till mig.. Ska beställa, men har bara inte bestämt vilken. Tror det blir någon av dom på bilden, tror till och med jag vet vilken av dom. Men vilken tycker ni? :)
2010-04-26 - 21:40:46
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: kusin

högra lätt <3

2010-04-27 @ 10:17:19
URL: http://sarasofie.devote.se
Postat av: Anna | Lauana

Skulle ta den till höger ;) =)

2010-04-27 @ 20:49:51
URL: http://lauana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0