Annie & Sofie


Foto: Jag   Modell: Annie


Foto: Jag   Modell: Sofie

Två av bilderna som jag fotade idag på Annie och Sofie. Det var riktigt kul att träffa dom, och att fota. Det blir säkert så att vi gör om det någon mer gång.

Annie är min barndomsvän, även min gudfar och gudmors dotter. Sofie är en gammal klasskompis, från 3-5 på Ljungbyskolan.

Efter vi hade fotat, så cyklade jag till stallet, och sen red jag dressyr, ute i paddocken för första gången i år, riktigt härligt, och Sol var jätteduktig idag, riktigt kul. Sen cyklade jag hem och nu har vi precis ätit thaimat, och ska titta på film.
2010-04-24 - 20:06:16
Porträtt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: elin

Gud vilka fina bilder fullkomligt älskar dom! :)

2010-04-24 @ 21:12:29
URL: http://elinsofialarsson.devote.se
Postat av: Sofie

du är grym fotograf vännen, <3 riktigt kul att träffa dig igen!

2010-04-25 @ 13:29:10
URL: http://liveinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0