Tacos.

Nu har jag precis ätit denna goda tacosen. Håller på att pluggar samtidigt som jag dricker en latte. Jag ska snart hoppa in i duschen, sen plugga lite till och sen sova. Är trött, men har saker jag måste plugga på, så...

Idag när jag red, så red jag ut en runda och så hoppade jag lite, och påvägen tillbaka så var det riktigt höstkallt ute, jag frös inte, men det var verkligen höstligt. Brrr!

Har ni också mycket läxor/prov just nu? Det har iaf vi...
2009-09-24 - 20:49:38
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

Om vi har !

Tre inlämningsuppgifter och en läxa till imorgon! (y

Som tur var fick vi flytta fram två av inlämningsuppgifterna till måndag, ^^ Men denna veckan har det varit mkt plugg ;/

2009-09-24 @ 21:34:38
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0