Plugg, plugg, plugg.

Har inte hunnit skriva innan nu, för man hinner typ inte skriva i skolan, men nu så. Jag har precis varit ute och fotat lite, tänkte ladda upp bilderna senare, om det blev någon bra då. Nu sitter jag och pluggar. Jag och min kompis Felicia ska antagligen hålla i barngympa 6-8 år, x) Får se hur det blir med det, men tror vi ska göra det. ^^ 
Min vecka kommer ungefär se ut såhär framöver isåfall:
Måndag - Skola, barngympa
Tisdag - Skola, prästen (konfirmation)
Onsdag - Skola, Plugga
Torsdag - Skola, Rida
Fredag - Skola
Lördag - Olika
Söndag - Olika
Och så rider jag ju mer gånger än en gång i veckan, men det kommer antagligen bli olika, så ofta jag hinner, och sen pluggar jag ju när jag hinner och behöver. ;)
Håller också på att ladda in alla bilder från helgen och det är inte liiiiite bilder. x)
2009-09-01 - 18:15:02
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0