Ännu ett bildlöst inlägg.

Skrev inget igår kväll som jag lovade, fy mig. Idag har vi studiedag, och jag har pluggat typ hela dagen. Är förkyld och ont i huvudet och så, så kan inte rida heller. Blä på det! Får väl se om jag är frisk imon eller inte.

Tog en paus innan från pluggandet och tittade på "svenska hollywoodfruar" haha. Dem är ju så "fjantiga" så det är kul att titta på. Ikväll är andra avenyn och idol. Wei!

Nu måste jag plugga vidare, men ikväll lovar jag att skriva ett inlägg till! ^^

Sorry för att det inte är någon bild, tråkigt att läsa inlägg utan bild/bilder, men jag har inga (jo, det har jag, men hittar aldrig någon passande) men ska gå ut och fota lite hade jag tänkt , så fort vädret tillåter. :)
2009-09-22 - 17:06:47
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0