Dålig uppdatering.

Ingen uppdatering på hela dagen igår, varför? Jo, för att jag var på tävling och sen så åkte vi direkt hem och duschade och sen iväg på kusinträff med pappas kusiner.
På tävlingen så gick det sådär för mig, fast hon gick skiiitfint på framridningen men på banan så blev hon seg och spänd och bröt av i första galoppen, och andra galoppen blev fel. ;/ Men men, laget kom 4:a den omgången och 4:a totalt, av 12 stycken lag, så det var bra!
Nu ska jag baka kolakakor, och sen äta, sen får vi se vad jag gör, kanske rider! :)

Bilden är tagen av pappa, men jag fick låna den. Jag älskar verkligen bilden, så himla fint med dimman! ^^
2009-09-20 - 13:01:45
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

den va riktigt fin :) undrar hur tidigt han fick gå upp för att få ta den...?

2009-09-21 @ 18:51:33
URL: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0