Citronté - min drog..!

Har inte orkat uppdatera bloggen alls idag, men nu så. Idag har jag varit hemma eftersom att jag inte mådde bra idag heller.

Min dag har sett ut ungefär så här:
Frukost med citronte med honung i - Vila - Äta - Städa - Dricka citronte med honug i - The Sims - Fika med citronte med honung i - Titta på tv - Sova - Fixa lite bilder - Titta på tv och dricka citronte med honung i - Fixa en hemlis till bloggen, som inte är klar - Göra/Äta kvällsmat - Titta på tv och dricka citronte med honung i.

Ungefär så har min dag sett ut, och varför jag dricker så mycket te är för att bli frisk tills imon, för jag ska tävla, så jag måååste bli frisk, hahaha. Och varför just citron te med honung i? Jo, citron = mycket C-vitaminer = bra vid förkylning, honung = Lenar i halsen. TOPPEN! :D

Men nu mår jag faktiskt bättre, ingen feber och bara lite ont i halsen. :) Ska starta min klass klockan halv 3 imon, men måste gå upp klockan 7 på morgonen för att ta febern och känna hur jag mår för att sedan ringa till lagledaren och säga hur jag mår för att dom ska hinna ta in någon annan ifall jag har feber eller inte mår bra. Så jag ska bara dricka mitt te och sen lägga mig och sova.
2009-09-18 - 21:19:24
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara - Med en kamera i handen och en boll vid fötterna!

Hoppas du kan vara med i morgon :D

Och i sånna fall lycka till !! :D <3

2009-09-18 @ 22:09:20
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: mathilda (:

Sims är min drog med ;)

2009-09-19 @ 20:26:04
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0