Otursdag...

... Man kan ju tro att det är fredagen den 13:e. Först så stannade inte bussen som jag skrev i förra inlägget, så jag fick gå hem. När jag skulle ta cyklen, så funkade den inte, så fick leda den (som jag också skrev i förra inlägget) och nu så har jag blivit sjuk, feber och ont i halsen. Kommer säkert inte kunna träna innebandy på söndag. :(

Jag kommer antagligen inte skriva något mer inlägg ikväll heller , för jag ska titta klart på "just my luck" passande film idag -.- , och sen ska jag göra mig iordning och titta på en film till, och sedan sova tror jag, vill bara sova, vakna upp och vara frisk!

Hoppas ni har en bättre dag än mig, puss.
2009-10-09 - 19:32:42
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0