Nybakta brödbullar!

Jag kom hem för ungefär en halvtimma sen, efter att ha varit på Gekås med Sofie. Köpte inte så mycket, skrittäcke och 2 grimskaft till Clara, lite matvaror till mamma och shampoo, balsam, tuggummi, chips och lite andra småsaker.

När vi skulle hoppa av bussen, så glömde vi trycka på stoppknappen, så bussen körde förbi, så vi fick hoppa av på nästa hållplats, för Sofie var det inte längre typ, men för mig så var det dubbelt så långt tror jag. Tog iallafall 40 minuter hem, istället för 20. Haha. Men som tur var så stod min systers cykel halvvägs hem (där vi egentligen skulle hoppat av) så jag tog den, men fick leda den hem för den dampade.

Jaja, nu sitter jag iallafall här hemma, äter "nybakta" bröd-bullar, som vi gjorde på hemkunskapen för 3-4 timmar sedan, sms:ar med några kompisar, och ska snart titta på "en ö i havet". Ikväll så är det bara jag och pappa hemma, för mamma och min syster ska jobba, så det blir väl chips och någon film kanske, och så ska jag nog fixa lite med bloggen, för den ser inte så bra ut just nu, haha!

Långt inlägg, men det kommer en bild från i söndags när det typ var storm ute. Har ni haft en bra dag? :)


2009-10-09 - 17:28:01
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sofie Rosengren

sjukt fin bild :) trodde det inte var så stora vågor :O

2009-10-09 @ 19:13:30
Postat av: Emmy

shit va fin bild!!

2009-10-10 @ 16:31:34
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0