Nu är det verkligen höst, brr!

Idag är jag typ frisk, ska nog gå imon. Var hos doktorn idag och gjorde spirometri, och det gick väl bra, så sjukt sega är dom bara, tar ju typ 1 timma. Jaja, är man seg så är man, inget dom kan hjälpa. Haha!

Efter det åkte jag och mamma och köpte blommor, så nu har vi massa nya fina blommor. Köpte även clementiner, ååh! Det är så gott.

I helgen, så ska jag antagligen fota Sara, min kusin, och även göra en design åt henne, om båda är friska, och så ska vi även på kalas, till min gudmor och gudfar, även min barndomsvän. Sen hade vi också tänkt att "flytta om" lite här hemma, som jag berättade häromdagen, så Emma flyttar ut, och mamma och dom flyttar ner, så jag har lite att göra om. Jag ska städa på mitt rum, och mitt "extra-rum" som jag kommer få, och även toan som är typ min, flytta om mina kläder från ett ställe till ett annat (skönt) och även möblera om lite. Och så ska jag ju till kyrkan på söndag, konfirmationen, och på kvällen är det innebandy!!! Ska bli riktigt kul att testa på det. :)
2009-10-14 - 19:53:40
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0