Man behöver förändringar.

Bild på min syster Emma.
Idag har jag och pappa fixat och donat här hemma. Jag har lagt in en massa i min nya garderob, så nu finns där kläder. Undertiden som jag flyttade om kläderna, så rensade jag också, så nu har jag iaf lite mindre kläder. Jag har jättemycket kläder som jag inte använder, antingen för att jag inte gillar dom eller för att dom är för små. Onödigt. Men nu har jag iallafall lite mindre kläder. Har också hjälpt pappa att flytta ner deras säng, så nu har jag typ hela övervåningen för mig själv.
Ska göra om lite på mitt rum, och flytta ut min fåtölj och fixa lite i min "myshörna".

Idag är det verkligen riktigt fint väder ute, riktigt höstväder. Skönt. Tänkte springa en runda idag, men eftersom jag är lite förkyld fortfarande, och vill vara med på innebandyn imon, så blir det nog bara att jag går en runda, men det är skönt det med. Synd bara att det är älgjakt, så man kan inte gå i skogen. :(

Jag skriver mer senare, och lägger ut lite bilder på hur det blir med det nya. :)

2009-10-17 - 17:16:27
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ni är jättelika!

2009-10-18 @ 14:34:32
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0