Höstlov ♥


Okej, jag har inte bloggat mycket alls på några dagar, men min syster har legat på sjukhuset, så det har varit lite oroligt och jag har helt enkelt inte orkat blogga, och blogga ska man göra för att det är kul, för sin egen skull, inte för någon annans skull.
Trodde jag hade tappat prenumeranter, men nehe, två nya dessa dagarna, välkomna! Hoppas ni ska gilla bloggen och fortsätter att vara prenumeranter. Snart 30 ju. :)

Nu sitter jag och gör lite saker på datorn, ska fixa lite saker och så tänkte jag se om jag orkar plugga. Men tror inte det, lixom, en fredag, första dagen på lovet.. Nae, tror inte det. Men hade ju varit skönt att bli av med lite. Har inte mycket, men lite. Ska snart äta plankstek, så sjukt gott. Sen blir det mys med familjen, eftersom syster kom hem från sjukhuset idag.

Lovet kommer säkert bli bra, hoppas jag. Har bara två saker inplanerade, Göteborg och shoppa, med Sofie. Och sen vara med kusinen, fotografering på g. ;) Jo, en sak till, jag ska vara med Felicia på måndag också. Men dom andra dagarna är jag ledig, så om någon vill hitta på något så är det bara att höra av sig.


Till min kusin, ni andra behöver inte läsa:
Sara, om du ser detta, kommentera vilken dag du kan, helg eller på veckan?
2009-10-23 - 18:32:40
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: den som skulle läsa det lilla lilla längst ner!

hmm jag kan denna lördagen och onsdag? :D

PUSSSS

2009-10-23 @ 20:04:11
URL: http://sarasofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0