Hösten har kommit.

Ett snabbt inlägg, eftersom min data dör väldigt snart. Och jag orkar faktiskt inte hämta laddaren. (a)
Sitter just nu och tittar på Twilight , bara för att jag älskar den filmen så sjukt mycket, och böckerna! <3 Så himla bra. Ni som inte sett den, ni måååste se den.

Var ute och fotade innan, i det fina men kalla höstvädret. Brr! Lägger upp några bilder här nedanför. Kommentera gärna!



Imon är det skola, fast ganska soft dag. Älskar slutet, Musik och Hemkunskap. Sen ska jag hem, städa mitt rum (blir stökigt väldigt fort (a)) och sen ska jag packa inför helgen. Kameran följer med, men vet inte om datorn följer med, vi får se! :)

Har ni haft en bra dag? puss.
2009-10-01 - 20:01:26
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: julia pehrsons

fina bilder :D

2009-10-01 @ 20:59:44
Postat av: julia pehrson

fina bilder!

2009-10-01 @ 21:00:02
URL: http://juliamaariepehrson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0