Höst.


Bilden är faktiskt oredigerad, bara förminskad. Kommentera gärna!

Ja, hösten är verkligen här, som jag skrev i förra inlägget. Bilden tog jag i fredags, när solen var framme. Jag gillar verkligen höstdagar, men dom måste vara riktiga höstdagar. Inte med en massa regn, utan det ska vara lite kyligt men sol, höstlöv och ja, en fin höstdag helt enkelt. Man kan titta på film utan att ha dåligt samvete, men ändå kunna gå ut utan att blåsa eller flyta iväg. Det är så fina färger på hösten också!

Ja, nu städar jag lite, tänkte titta på Svenska Hollywoodfruar, men vet inte riktigt, för jag borde verkligen städa, och måste duscha också, så tror jag skippar det och tittar på det imorgon istället, för man kan ju titta på datorn, eller spela in på boxern, super (y).

Nu ska jag tillbaka till städandet, och sedan duscha och lägga mig och läsa. Godnatt!
2009-10-05 - 21:05:10
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Kjell-Erik (Morfar)

Hej Tilda

Tack för grattishälsningen.

Väldigt fina höstfoton du har publicerat.

Hälsningar Morfar kram

2009-10-05 @ 21:34:22
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

riktigt fin bild :)

2009-10-07 @ 16:16:24
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0