Frost

Tog bilden på morgonen när det var frost för några dagar sedan. :)

Nu har jag kommit hem, och har ätit lite middag. Haft en bra dag hos Felicia, tack! Och sen var det gympa, och det gick bra, barnen älskade oss, kanske för att vi hade bakat fika åt dom. (a) Haha, dom sprang och kramade oss och ja, älskade oss, haha. Dom är för söta i den åldern. ;)

Nu sitter jag och redigerar lite bilder och gör en bloggdesign. Imon ska jag kanske fotografera lite porträtt, på min kusin och hennes kompis. (som jag inte känner, haha!) Väntar bara på ett sms ifall jag ska på lektion (ridning), och ska jag inte det, så blir det fotografering, och ska jag det, så blir det kanske på onsdag. :)

Nu tycker jag alla ska kommentera... Vad har ni gjort idag? :)
2009-10-26 - 19:30:59
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Papa

Jobbat!

2009-10-26 @ 20:07:48
Postat av: Emmy

Varit i stan! :)

2009-10-26 @ 20:44:58
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0