Blog Awards i tv?

Någon som vet om Blog Awards visas direktsänt i tv? För det står lite här och var att det går ikväll på tv400, men jag har på tv:n och ser inget? Inte att det ska komma senare heller. Tittade på tvplaneten.se också, inget där heller. hmm, jag vill se... Är det kanske bara jag som är seg, och inte hittar det? Eller?
Snälla, om någon vet, så skriv, för jag vill se det!!!!!

Okej, jag vet nu att det inte kommer sändas, men det kommer nog sändas nästa vecka eller vad det var, så då får jag väl titta. Nu blir det väl att fortsätta fixa, och sen kanske det går något bra på tv! :)
puss


2009-10-17 - 19:43:09
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

det sänds på tv400 om en vecka (;

2009-10-17 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0