Bildlöst inlägg från en sjukling.

Jag har inte orkat skriva något i helgen, för jag har mått piss (för att vara helt ärlig) hög feber, skitont i halsen och huvudet, tät i näsan och öronen, spytt och mått allmänt piss. Idag mår jag lite bättre, för febern har gått ner, har också fått i mig lite mat, vilket jag knappt fått på två dagar.

Jag mår inte bra idag heller, så kommer antagligen inte komma något mer inlägg (kanske ikväll, men tror knappast det). Jag som skulle haft innebandy-träning idag, första gången, eller tittat på innebandy match, warberg mot något annat lag, och så ligger jag i sängen och mår dåligt. Och imon ska jag ju ha barngympa, men det kan jag antagligen inte ha, och massa saker denna veckan, fast tandläkaren och doktorn står jag gärna över. ;) haha!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, men det gör ni väl? :)
2009-10-11 - 12:14:52
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig älskling!

2009-10-12 @ 12:03:01
Postat av: kuuussssiiin

din unge.. du är alltid sjuk? :o

vad nuuu dåå..

pusssssss <333

2009-10-12 @ 12:18:35
URL: http://sarasofies.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! Vad roligt att höra :D

2009-10-12 @ 12:29:14
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0