Svininfluensavaccinet

Ja, idag var det min tur att ta vaccinet för svininfluensa. Skulle gjort det inne i stan, men tror ni inte det hade tagit slut eller? ;o jo. Men jag fick ta det på vårdcentralen i ullared istället, så nu är det gjort. Det gjorde inte så ont, kände bara sticket, men så sprutade hon in det väldigt, väldigt fort, så jag kände när vaccinet kom in, och det gjorde lite ont, men ingen fara. Nu efteråt så mår jag bra, ingen feber, än iallafall, men jag har väldigt ont i armen, kan knappt lyfta den någonting. Men jag överlever, bättre det än att bli jättesjuk av svininfluensan.
Nu sitter jag och tittar på Ullaredsserien , som faktiskt är väldigt dålig, men man måste bara se det, men det är typ roligt. ;p Men stör mig på att dom kallar det Ullared och inte Gekås.

Jag hinner inte riktigt blogga, och denRna veckan har jag extra mycket..
Måndag: Skola, spruta, jobb (barngympa)
Tisdag: Skola, konfirmation
Onsdag: Skola, rida
Torsdag: Skola, rida
Fredag: Skola, rida lektion
Lördag: Rida minst en häst och fixa massa inför tävling
Söndag: Tävla, klubbmästerskap

Och så har jag läxor, och måste lära mig program till tävlingen, så jag har en hel del, därför måste jag prioritera, och skola och ridning är viktigare än bloggen, men ska blogga så mycket jag hinner.


Tänk om man skulle bli såhär efter? ;o  Fast frågan är om det är sant, verkar rätt sjukt.
2009-11-23 - 20:21:25
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

svar: tror inte den är så farlig egentligen ;) typ som en vanlig influensa nästan

2009-11-23 @ 21:32:48
URL: http://isaabelljohansson.blogg.se/
Postat av: isabell

tror inte det är sant :) hahahahah, ser sjukt fult ut

2009-11-23 @ 22:03:03
URL: http://isaabelljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0