Saknar Sydafrika

Idag spelade vi afrikansk musik på trummor, (afrikanska trummor) och dansade också. Ledarna kom från Afrika, och var så sjukt härliga, haha, man skrattade hela tiden åt dom. Den ena kunde nästan ingen Svenska, men dansade sjukt bra. Det var verkligen jättekul, och tror att nästan (!?) alla tyckte det.

Men när vi spelade och dansade så tänkte jag tillbaka på när jag och min familj var i Sydafrika för fyra år sedan, i en månad. Hade det så underbart, och det var bland det bästa jag gjort i hela mitt liv, med delad plats på resorna i Thailand! :)

Lite bilder från våran resa i Sydafrika, titta och njuuut! Endast på männsikor från en kåkstad vi var i, för det blir så många annars, men jag lägger gärna upp mer senare!












2009-11-18 - 21:42:43
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: papa

Jag vill också tillbaka, NU!

2009-11-18 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0