Pluggat en massa

Nu har jag pluggat i en timma, och kan både spanskaglosorna och engelskaglosorna, skitgött! :) Så imon behöver jag bara gå igenom spanskan lite snabbt, för har dom tills på fredag.

Jag pluggar på glosboken.se, verkligen superbra förutom att dom lagt in massa skitreklam nu. Innan det var det super iallafall, men orkar inte byta till någon annan sida, så jag har fortfarande glosboken.se, men om ni inte är medlem så bli det, det är verkligen bra att bli "förhörd" på datorn, för då behöver ingen annan hjälpa till. :)

www.glosboken.se

Nu tänkte jag gå och ta en varm dusch, sedan fixa mig för sängen och lägga mig och titta på någon film. :)

Godnatt
2009-11-11 - 21:12:10
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Jacqie

Hej vilken fin blogg du har :) ha det bra!

2009-11-12 @ 12:10:29
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/
Postat av: jjoseeefiin

sv: ja haha, kunde inte låta bli :)

2009-11-12 @ 15:10:21
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0