Överenergi!

Jag har jättemycket överenergi just nu, som säkert både Sofie och Sara märker på msn, haha. Jag kan knappt sitta still, och jag ska snart sova. Fast jag kommer inte kunna sova på flera timmar känns det som. Men nu tänkte jag borsta tänderna, chatta lite mer, och sen lägga mig och titta på en film och varva ner, haha.

Red idag också, hoppade... tänkte titta lite vilka höjder jag ska ta på lördag, och gick bra, men fortfarande inte bestämt vad jag ska ta! ;) Det kanske är hon som smittat av sig till mig, för hon hade överenergi, gick i 190 över hinderna och runt, runt. haha!
Nej, men nu måste jag gå och lägga mig, om jag ska orka upp imon, till ännu en skoldag, men känns inte så jobbigt, eftersom det är fredag, sista dagen och dessutom den goaste dagen på hela veckan. (y) BRA!

Ingen bild eftersom internet är konstigt, och inte vill ladda upp bilden som jag vill ladda upp! som vanligt!

Puss och godnatt!
2009-11-05 - 21:22:07
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in.

Besök gärna min bl9ogg och lämna gärna ett spår efter dig.

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling.

Ha en bra dag.

2009-11-06 @ 15:56:54
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0