Ordning och reda ska det vara

Just nu sitter jag och fixar så att alla inlägg kommer i rätt kategorier, men det är jobbigt, eftersom att det är så många inlägg. Men det blir skönt när det är gjort!




Idag har jag inte haft en lugn stund. ;)  Gick upp ganska tidigt, åkte till stallet och red Sol. Sen åkte jag hem och red och direkt efter maten åkte jag och red lektion på Pandan. Det gick jättebra idag, hoppas det går bra imon med. Efter jag hade ridit så tvättade jag hela hästen och fixade allt som ska fixas dagen innan en tävlingsdag. Sen åkte vi till stan och åt lite mat, och sen hem och packa och fixa det sista.

Imon blir det upp tidigt och åka på tävling, är där hela dagen så kommer inte blogga innan imorgon kväll. Men hoppas ni klarar er. ;)
2009-11-28 - 20:36:43
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0