Mysig dag på stan

Idag när jag kom hem från skolan, så åkte jag och hon direkt in till stan och hämtade min syster från skolan och åkte och fikade. Vi fikade på ett jättemysigt litet café som heter falkmanska, älskar det, det är så mysigt. Sen så gick vi lite på stan, och tittade, Emma och mamma köpte lite, och jag hittade ett par jättesköna innetofflor, visar bild imon kanske! :)

Sen åkte vi på utvecklingssamtal med Emma, jag fick sitta och lyssna, trågit. -.-

Men nu hinner jag inte blogga mer, har mycket att göra, men lovar att blogga imorgon! :) Tack för en bra dag, Mamma och syster. <3


Godnatt på er <3
2009-11-25 - 22:18:30
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0