Jag har hicka!

Jag har hicka, jättemycket, haha, därför fick det bli den rubriken, fantasilös som jag är denna kväll.

Innan var jag på konfirmationen, ganska segt idag, skulle leta massa saker i bibeln. Men i den gruppen skrattar vi alltid väldigt mycket, så det är inga problem med stämningen! (y) Nu sitter jag och pluggar, skriver en artikel om försurning av naturen, fattar ingenting, så ja. Tittar också på "halv åtta hos mig".

Det har varit lite dålig uppdatering det sista, men jag har ju varit sjuk, och nu kommer det kanske också vara lite dålig uppdatering, för skolan måste ju gå före, och vi har ganska mycket läxor och prov nu, men jag skriver så mycket jag hinner.. Ska också försöka fota mer så att ni får se mer bilder. Bra va? ;)

Nu ska jag fortsätta plugga, kanske skriver mer senare! annars- Godnatt
2009-11-03 - 19:44:44
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

har vi prov? :o

2009-11-03 @ 21:52:31
URL: http://isaabelljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0