Hemma efter en bra dag

Ja, nu är jag hemma efter en lång, men riktigt rolig dag. Först gick vi (Jag, min kusin & faster) upp vid 8 typ, åt frukost och sen åkte vi till Göteborg. Där blev vi sminkade av faster och hennes "klasskompisar". Sen åt vi lite, och gick i affärer och sen blev vi sminkade en gång till. Sen tog vi en fika och åkte hem.

När vi kom hem så hade vi ju redan smink, så vi fixade håret och bytade om, och sen gick vi till farmor och farfar på farsdags-kalas, åt god middag och god tårta!

Men jag orkar inte lägga upp någon bild eller något, utan jag ska sova. Men det kommer mer bilder från fotograferingen och det imorgon! (y) Jag tog faktiskt en bild för att visa er sminkningen, men det blev inte bra, och man ser typ inte alls hur det ser ut, så lägger inte upp den!

Puss och Godnatt
2009-11-08 - 22:05:23
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: JOLIN

vad fina kort du tar!:D

2009-11-08 @ 22:19:50
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: Millaaa

sv; okej, den va verkligen jätte snygg! :)

2009-11-09 @ 15:27:59
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0