Godnatt på er

Nu tänkte jag lägga mig och titta lite på en film, för jag har pluggat klart. Nu har jag inget mer (vad jag vet) förräns på fredag, och det är spanska glosor.

Min syster har varit på julmarknad idag (åh, ett tecken på att det snart är jul, jag räknade ut att det bara är 38 dagar kvar till julafton, nice!) och då hade hon köpt lantchips (heter det så?), det är så gott. (a)

Innan hade jag överenergi, och nu är jag jättetrött, men på något sätt är jag ändå pigg. Konstigt!

Mörkt i rummet = högt ISO = brusigt , dåligt kvalité.

Ursäkta mitt sneda leénde och min trötta min, haha.

2009-11-15 - 21:36:53
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Lisa

TILDA MIN SÖTA TVILLING, SLUTA KLAGA, DU ÄR SÖTAST :D<3

2009-11-18 @ 15:17:26
URL: http://liianfian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0