Fullt upp hela dagen

Jag har haft det fullt upp hela dagen. Först skola, och när jag kom hem så åkte jag direkt till stallet och red Sol. Efter det åkte jag och mamma till stan och hon gjorde lite ärenden. Efter det så åkte jag direkt till min systers stall, och red igen, men min systers häst. Nu har jag precis ätit och duschat, och ska ta tag i läxor! Hade pluggat fel glosor, smart! -.-

Jag har också både Svenska och Engelska saker som jag måste göra klart, orkar inte. Blä!
Jag har fullt upp hela veckan.. så här har min vecka sett ut, och kommer se ut.

Måndag: Skola, jobba (barngympan)
Tisdag: Skola, konfirmation
Onsdag: Skola, rida, plugga
Torsdag: Skola, rida två hästar, plugga
Fredag: Skola, 'tävla'
Lördag: Kanske rida
Söndag: Kyrkan, kanske rida, innebandy

Men har bestämt att jag ska ta det lite lugnt på lördag, men kanske ändå rida! :)

Skriver kanske mer sen, men tror inte det. Puss & Godnatt
2009-11-12 - 20:31:56
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0