Fredag den 13:e

Nu har jag precis kommit hem från tävlingen. Det var tydligen en riktig dressyrtävling, bara det att min klass inte var riktig bedömning, utan det var som en programridning, där dom som fick över 50% fick rosett. För oss gick det skitbra, för hon har aldrig varit på dressyrtävling förr, och bara ridit innanför dressyrstaket en gång innan, och det var när vi tränade, och då hoppade hon över staketet, haha. Men idag gick det jättebra, och vi fick 60% , (till och med 60,7 tror jag ;)) Trodde inte det skulle gå så bra, för hon gick inte bra igår, eller hon bara sprang, och så är det ju fredag den 13:e, men jag har faktiskt inte haft någon otur alls idag typ. Haha!

 

Nu sitter jag och väntar på att idol ska börja, spännande att se vem som åker ut. Har precis ätit också, och nu sitter jag och äter godis!

 


Imorgon ska jag ta det lungt, städa mitt rum, kanske rida, och sen får vi se vad jag hittar på mer. :)
2009-11-13 - 22:22:34
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: farfar

grattis

2009-11-14 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0