En lång tävlingsdag

Nu har jag kommit hem efter en lång dag på tävling. Gick upp klockan halv 8 och kom hem vid 7, fullt ös hela dagen!

Det gick iallafall bra, första klassen fick jag 61%, och blev 7:a, av 20, precis utanför placering. Andra klassen så precis när jag skulle rida in på banan, så gick strömmen. Den var 'av' i 25 minuter, så då blev hon lite spänd och så, men det gick bra iallafall, fick 62% och blev 5:a, av 20, och det är jag jättenöjd med, för det är ett svårare program som jag aldrig ridit, så jag är väldigt nöjd. Det var klubbmästerskap också, och där kom jag 2:a, med jättelite skillnad från ettan, men jag är supernöjd! :)

Nu har jag duschat och tänkte sätta mig och varva ner lite, är riktigt trött, men nu ska jag titta bloglovin' , har 182 inlägg att titta. ;o

Puss
2009-11-29 - 20:14:25
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Grattis!Bra jobbat.

2009-11-29 @ 21:49:33
Postat av: Mormor

Grattis Tilda.

Det var jättebra gjort.Kram Mormor

2009-11-30 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0