Bilder från min lilla höstpromenad igår

Idag har jag varit i kyrkan, det var segt. Det var två dop, men som tur var så gick det hyfsat fort.
Annars så har jag bara städat klart mitt rum, och vilat. Skönt, eftersom jag har haft fullt upp hela veckan. Ikväll ska jag på innebandy, roligt, men jag är trött, men blir nog pigg när jag kommer dit, och skönt att få springa av sig. ^^

Nu tänkte jag gå ner och hämta något att fika på, kan inte bestämma mig om jag ska äta glass eller göra varm oboy, haha. Lite skillnad, jag vet, men kan ändå inte bestämma mig! ;)

Lite bilder som jag fotade igår, på en liten höstpromenad.




2009-11-15 - 15:56:51
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0