Alltid gör man fel

Bilden är lånad här

 


Jag är verkligen inte på humör just nu. Jag och Sofie tvekade på om vi skulle boka biljetter igår, till den nya filmen Twilight som har premiär idag. Men vi gjorde det inte, för vi trodde inte att vi skulle komma in (15 årsgräns) och så hade Sofie ont om tid. Men idag så ändrades gränsen till 11 år, och vi bokade därför två biljetter till klockan halv 4, det ända som fanns kvar idag, och blev skitglada. Bara det att när vi tittar busstidtabellen så står det att det inte går någon buss föräns 15.15 , då blir man ju inte lite sur (!). Alltid gör man fel, haha. Jag är sur! Men vi ska förmodligen se den imorgon, hoppas jag. Längtar! :D

2009-11-20 - 15:09:26
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

den va bäst !

2009-11-21 @ 10:41:06
URL: http://isaabelljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0