Vädret är mysko!

Ny dator idag då, den nya MacBook i silver. Funkar väldigt bra hittills, och den verkar väldigt bra!
Har många nya finesser och skärmen är super skarp. Tror denna blir kanon bra.
Den kommer följa med till Turkiet också, och det är bra att den inte är så tung, den är ungefär ett halvt kilo lättare än den gamla. Ska nog titta på film på datorn på vägen ner till Turkiet. 
Jag längtar så himla mycket, vill att det ska bli lördag kväll, då man blir så spänd och uppspelt och sen åker vi! :D
Det är ju faktiskt bara 4:a dagar kvar, och tiden går fort, bara två dagar i skolan också!

I morgon ska jag inte till skolan, för jag ska till doktorn och kolla upp min andning som jag skrev igår.
Får hoppas att det går bra, är dock lite nervös för vad jag kommer få för "svar". Men det går säkert bra

Ute är det rena åskvädret, och idag när vi väntade på bussen, så spö regnade det, och blixtrade som attan.
Men när jag red lektion, så var det fint väder. (Red inne, så det hade väl inte spelat någon roll, men lite läskigt hade det varit)
Lektionen gick också väldigt bra, och hon tyckte vi hade kommit långt från förra gången. Nu funkar hon ganska bra i alla gångarterna. Riktigt fin är hon när jag får henne att sänka sig, och det blir bara längre och längre, snart går det väl hela passet. Funkade även ganska bra i galoppen idag, men hon var dock lite stirrig. 

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen sova så att jag är pigg imon. Tror jag ska börja packa lite i morgon också.


Bilden tog jag från google, vet inte exakt vilken hemsida.
Det är en sådan vi har nu, kanoners! 


2009-05-26 - 20:56:41
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0