en morgontrött Tilda!?

Idag tänkte jag ha sovmorgon, men strax innan 8 vaknade jag av att en gubbe pratade i högtalarna på motorbanan.
Mitt rum är längst mot motorbanan, alltså typ precis bredvid, så det hördes skit mycket.
Dom har typ 12 h inlines, typ från 8 till 8 eller nått, inte vet jag, men gubben som pratar är i alla fall jobbig.
Nu sitter jag ny duschad och äter frukost i soffan framför tv:n, med datorn i knät. 
Är ensam hemma hela dagen, ;s Mamma kommer klockan 8 ikväll!

Skriver väl mer ikväll antar jag!

Har fixat Alexandras blogg, (det går inte att länka) - alexandrapackendorff.blogg.se
Ska fixa Julias nu med! 

puss
2009-05-09 - 10:45:00
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0