Fångarna på gården!

Haft en bra dag idag, men nu är jag trött!
Vaknade ganska sent, eftersom jag la mig sent, tror vi gick hem typ 3 eller nått.
Så jag vaknade typ halv 12, åt en korv med bröd, gjorde mig i ordning, och åkte med mamma till hennes jobb.
Först så skulle vi öppna den första stationen, (mamma skulle ha "fångarna på gården") och då skulle man tända en eld, och trampa på en sak så att elden kom igång, men det gick jätte segt, men efter typ 20 minuter så va den igång. ;p
Sen öppnade vi resten av stationerna , och tog emot gruppen. Det var några i 20 års åldern typ, och dom hade med sig typ 6 flak med dricka (sprit). haha! Och en av dom gapade typ hela tiden. Men det var kul att vara med! 

När vi var klara där, så fick jag en glass av mamma, och även lite godis, och så gick vi och tog kort på det lilla fölet, som var så himla sött! Och när jag hade tagit kort på fölet, så körde jag och mamma in till stan och köpte mat, och när vi kom hem så gjorde jag en sallad, och stekte brödkrutonger, jättegod blir dom. 

Nu sitter jag här i soffan , har ätit salladen, och den blev god, och jag är proppmätt, och trött.
Tittar på wipeout, fixar med Isabells blogg, och redigerar lite bilder! 
Här kommer bilder från igår (bilder på Sol) och även från idag! :)



David lärde sig göra flätor! ;p


Fölet, så sjukt gulligt, och även mamman! 

Dom hade nog kul i alla fall, x)

2009-05-17 - 20:35:40
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0