Toppendag med mina vänner!

Har haft en bra dag, väldigt bra. Mötte Linnéa vid halv 10, och vid 10 åkte vi och hämtade Sofie och åkte till stallet. 
Vi mockade boxarna, och sen tog vi in hästarna och pysslade. Vi red runt stora berget, tog ca 1 och 1 halv timma. mysigt! När vi hade ridit ca hälften, så började det regna, men det blev som tur var inte så mycket! :)
Vi kom tillbaka ca halv 1, och då åt vi pastasallad i stallet. :)
När vi skulle åka hem, så kom Klara och gav mig choklad. Tror det var för att jag passat hästarna, (a)

Sen när vi kom hem, så åt vi chokladkaka, och så skulle Sofie tvunget titta på Blue Water High, så det gjorde vi. När det var slut så tittade vi också på Top model 6. 

Vi satt också upp studsmattan idag, så när Linnéa hade åkt, och jag och Sofie hade sjungit Singstar en stund, så hoppade vi, och sen så följde jag henne en lite bit. 

Nu sitter jag här, har precis varit ute och Fotat, brände mig också på en brännässla. 
Ska snart äta, pappa har lagat kasslergratäng, och mamma jobbar natten!

Bilder kommer senare, nu ska jag äta, sen fixa Issas blogg, och sen fixar jag och lägger upp bilderna!
Hejdå!  


Fick sådan choklad, fast rund! :)
2009-05-19 - 19:26:29
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

tilda är galet snäll som hjälper mig med det :)

2009-05-19 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0