Tilda är...

Ja, vad är jag? Jo jag är glad, förväntansfull, spänd och längtansfull, vill bara att det ska bli lördag natt!
Sista riktiga skoldagen för mig idag tror jag, och den var ganska slapp och gick fort. På gympan hade vi origentering, och det gick så jäkla bra. Tog medicin, kunde springa hela tiden nästan, fick inte ont någonting och blev inte yr. Jag och Sofie tog också 8 kontroller, nästan 9. Vi är bäst! hahaha. Jag var glad sen efter, när jag märkte att jag hade kunnat kämpa så mycket som jag ville, vilket jag inte har kunnat göra alls.

När jag kom hem, så packade jag. Har packat nästan allt nu, bara lite saker som är i tvätten som ska ner i väskan nu, elektrioniksaker, en packad necessär och medicinerna!

Har också hunnit klippa lite gräs, fast hann inte allt, så ska fortsätta imorgon. Imorgon ska jag också städa mitt rum, städa bilen, åka till stan och packa det allra sista. Jag kan inte heller bestämma mig om jag ska gå upp tidigt eller sent, för om jag går upp tidigt så hinner jag med mer, men om jag går upp sent så går dagen fortare. Men tror jag går upp tidigt!

Och bara för att jag är glad, så ska ni få två bilder att titta på. Bilderna är dom jag tog igår när jag experimenterade lite!
Bloggar mer imorgon, pusshej!




Mitt öga, med socker runt, och en bild i pupillen, på det jag längtar till = sommar!


En vanlig gul gummianka som jag gjorde om lite i photoshop!

2009-05-29 - 22:04:21
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0