Spirometri är jobbigt!

Nu har jag precis kommit hem. Varit hos doktorn, det gick väl bra! Gjorde spirometritester (heter det så? ^^) och det var jobbigt, och resultatet var inte helt bra. Så jag fick mediciner, och fick testa efter 15 minuter att blåsa igen, och då var det bättre. Dom kunde inte säga om det vara astma eller inte, men jag fick mediciner som jag ska ta nu, och sen ska jag på återbesök. Hoppas dom hjälper! När vi var klara hos doktorn, så gick jag och pappa och åt på torggrillen, mums!

På vägen hem så fick jag också sällskap av Annie, haha! Bussen hade kört ifrån oss, så vi fick gå. ;p

Tänkte faktiskt ta lite medicin och gå ut och springa en runda och se om det känns bättre! Sen ska jag börja packa, orkade inte göra det igår, och även städa i ordning lite på mitt rum. Får se hur mycket jag hinner göra. Ska också färga och slinga håret ikväll tror jag. 

Ha det bra, kanske skriver mer ikväll, och kanske lägger ut bild på hur håret blir, puss.

only 3 days left
2009-05-27 - 14:24:41
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0