sol - regn

Hej, gick ner till Gekås direkt efter skolan!
Träffade mamma där, och vi köpte lite små saker.
Jag köpte typ presenter till Emma, lösnaglar och typ shampoo och sånt!
På vägen hem körde vi till stallet, för jag skulle ta in/lägga på hästarna täcken. 
Men så pratade jag med Malin, och så sa hon att hon kunde ta in dom lite senare!
Så vi åkte hem, och jag satte på lösnaglarna! 
Nu ikväll har jag mest suttit och fixat lite med hemsidan och bloggen!

Jag gillar inte vädret, det har ju varit så fint, och nu kommer det regn! blää! :(

Kanske kommer anordna en tävling, men det är inte säkert.
Isåfall kommer mer info lite senare!

puss o kram!
2009-05-04 - 21:45:08
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: klara

vilken söt blogg! :)

2009-05-05 @ 15:52:28
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0