Nu är det inte långt kvar!

Hej alla läsare!

Nu har jag legat ute i solen lite, det är ju jättefint väder, säkert över 20 grader. Fick också "mejl" av Camilla nyss, där hon skrev att det var 30 grader där nu. Underbart! Jag längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Fick en flis när jag låg och solade, som jag inte får ut, den sitter dumt, så jag måste försöka få ut den nu.

Ja i alla fall, inatt åker vi ju. Vi kör här ifrån klockan 3 inatt, och sen går flyget halv 10 (tror jag det var, eller var det 9 kanske..?) från köpenhamn. Ska titta på film på vägen ner. Vi kommer till Turkiet på eftermiddagen någon gång.

Idag så ska jag städa klart mitt rum, klippa klart gräsmattan, städa bilden och åka till stan, som jag sa igår!
Ska börja på mitt rum nu, men jag skriver mer ikväll.

Ha det bäst, puss!

ingen bild i detta inlägget, men i nästa kommer det säkert någon!

2009-05-30 - 12:14:02
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0